Ei olnud tegu siis ei vesiliu ega ka jääliuga, olgugi et hommikul sai millimeetri jagu jääd kraabitud akendelt...Sõpaka - Linnu tee ristil seisime punase foori taga, 4-5 autot veel minu ees...sai raadiot kuulatud ja hommikule vastavalt ehk veel veidi omas mõttes...magasin veidi maha hetke kui rivi liikuma hakkas, startisin siis järgi ja korra kiikasin vaadata, palju Nestes kõrval kütusehind on...hetk hiljem vaatasin ette ja nägin kuidas minu ees olev Mazda 2 järsult pidurdas (mingi tainas eesolevas autos ei olevat osanud enam liikuda v miskit oli näidanud paremale suunda ja siis järsult pidurdanud peale stoppjoont, nii rääkis mulle Mazda juht)...mul oli ruumi vaid ca 4-5 m, ei jõudnud pidama saada lihtsalt...Mazdal polnud visuaalsel vaatlusel väga palju häda, kriimud, kerged muljumised tagaluugil...minule aga sõitis tema kärukonks mööda stangeamorti juhipoolsesse esitulesse, see oli täitsa pilbasteks..ülejäänud kolm elementi jäid terveks, tuleb vaid "prillid" ära vahetada...hea oli see et õlid-jahutusvedelik jäid sisse, radikad lükkas "kannel" ülaltpoolt mootorile lähemale, ventikaga jäi ca 1,5cm vahet

Terve tänase päeva on olnud erinevaid kõnesid EBK foorumlastelt kelle abiga on enamus vajaminevaid varuosi kokku saanud...jäänud on leida vaid juhipoolne esitiib(suunatule koht on ära väändunud, mõtetu taastada), kapoti lukusti ja nn, väiksed pesad lansekate küljest milledes radiaatori kummipuksid istuvad...
Sain siis sõites tuttava juurde kus alustasin selle segapudru lahtiharutamist siis


Selline pilt oli siis kui lõpuks oli mudru maha kruvitud

..ülejäägid

Viga saanud tiib...

...ja kõige valusam koht

Hetkel jäi ootama siis edasisi samme

To be continued..