Tänane päev algas sellega, et näppisin neid amorte ja vedrusid mis mul madaldusega koos all olid.. huvitava asjana avastasin et ühel niigi lõigutud vedrul oli veel üks keerd niisama ka ära MURDUNUD, ehk siis kui minust jäi sinna neile 3,75 keerdu(6,75 asemel) siis auto ise eemaldas sealt veel ühe keeru

Igatahes see selleks, sai siis selline trikk ära tehtud:


Ehk siis võtsin käimari maha jälle. Seekord siis oli mul selgeks õpitud kuidas kast õigesti laiali ja kokku käib ja sai lammutama hakatud. Kui kast laiali oli, siis tuli koos magnetiga päris räme hunnik välja..

Sealhulgas sisaldus mingi 10-15 nõellaagri nõela millele kohta ei leidnud, midagi kuskilt nagu puudu polnud. Üksainus nõellaager seal kastis on ja nonde nõeltega võrreldes on need müstilised nõelad pikemad ja paksemad. Ainuke koht kust nad tulla on saanud, on mõni veovõlliots mis kunagi katki on läinud. Sisemisel otsal need rullid nimelt jooksevad nõellaagritel, aga kuna minuomal midagi kadunud polnud siis järelikult on seal enne mind juba midagi kunagi laiali käind ja on ära vahetatud.
Igatahes siis poole töö peal oli asi selline

Võllid vahetasin ära teiste vastu mis mul teisest kastist olid võetud. Minuomadel nimelt osadel hammastel tükid väljas ja mõtlesin, et parem vahetan ära, nii igaksjuhuks. Samuti sai kõik ära pestud puhtaks DIISLIGA

Lappasin asjad kokku ja praegu on selline seis:

Homme kui viitsin siis natuke veel puhastan ja siis viskan alla ära, saab teada kas asi toimib kah.
"Uus" lambdaandur on samuti käes ja üritan homme külge orgunnida.