Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 20.08.2025 14:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 22.12.2011 12:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Väike jõulukink autole(pesu, pigileotus ja HD püsivaha):
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.01.2012 21:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Auto on ennast ilusti üleval pidanud. Imelik on olla, sest midagi pole vaja otseselt teha(ainukesed asjad, mida olen ostnud on: küte, klaasipesuvedelik, aknakraabits/hari ja pagasnikusse kaks koormakinnitus kummi) ja tunnen ennast halva omanikuna
Lumi pole probleeme valmistanud. Käisin ka nö. sumpamas ja uskumatult ilusti kraabib. Eks ta on E30-st raskem ka, aga tundub isegi 39-st parema läbivusega. Muidugi põhi on koguaeg vastu lund. Suuremad rattakoopast kukkunud tükid on tõsiseks ohuks ja see on küll probleem nii madala autoga. Maanteel just siis, sest kiirus on suur ja ega alati ei olegi võimalik mööda põigata. Jääb vaid loota, et need hunnikud on pehmed. Muidu on varsti esistange jälle "ilus".

Siiskisiiski on üks asi häirima hakanud, nimelt sooja mootoriga pöörded kõiguvad Mitte alati ja mitte korrapäraselt, aga üldiselt on see siiski väga tavaline. Olen lugenud, et juba eelmise põlvkonna mootoritel(2,0d) on sama probleemi täheldatud. Ei tea, kas peaks hakkama muret tundma või mitte, sest otseselt ei sega ja väga hull see ei ole? See esineb ka ainult tühikäigul. Sõites aru ei saa, et midagi valesti oleks.

Veel sai loetud AL selle auto kohta. Noh polnudki kõige hullem. Rohkem nagu tundub probleeme olema õnneks bensiinikatel. Mul pole õnneks veel kordagi see DPF-i tuluke vilkunud. Loodan, et nii pea ei anna märku ka veel. Muidu kõik mida mina ootan ühelt autol on sellel olemas, eeskujulik juhitavus siis ennekõike, see minujaoks ülioluline nüanss, lisaks turvalisus ja koostekvaliteet. Karm on see, et seal ei soovitatud just neid asju mis mul olemas on: madaldus, 17" ja üle rattad, ning kindlasti mitte Run Flat rehvid. Järgmine hooaeg saab valus olema autole. Eks üritan olla ettevaatlik. Õnneks BMW kohta olid seal veermiku kohta suisa väga head arvustused. Tagasild eriti tugev, tänu terasest detailidele. Ees on asju mida tuleb vahetada, aga see on ok, vähemalt tundub olema tublisti parem kui E39(see muidugi raskem ka, kuigi ega see E91 ka pole väga sulgkaallane: 1594kg oli seal vist märgitud tühimassiks )
Lugesin sealt veel, et ühel omanikul sama aasta ja sama mootor ja kere, ainult automaat kast. Tal kulu 8-10, mul manuaaliga 6-8. Päris eeskujulik vahe ikka, ise olen väga rahul. Pilt
Mis ma oskan õelda, loodan et mul väga neid tüüpvigu välja ei tule(ühe olen juba muidugi likvideerinud ka ju: karterituulutus).
Kõlama jäi veel väide, et softi uuendusega pidid paljud jamad kaduma, ei tea kuda see käib ja kas tasuks siis ka mul seda teha(mul ju ka visanud põlema igasuguseid tulukesi, seda küll alguses kui auto sain, nüüd vaikus sellekohapealt)?

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.01.2012 23:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
Kõige kobedam uuem bemm. Sai pruugitud kaks nädalat sedaani ja sama motoga. Päriks krapsakas ja suht olematu kuluga. Isend oli sedaan ja plank. Ei meeldigi ekraan. Maitse asi. Kokku oli omanikul selline isend 2aastat ja selle aja jooksul vahetasime vaid turbo ning korralised hooldused. Ja 16 tolli orikas veljed on ka jubedalt koopas. Muidu mulle istus väga hästi erinevalt e60nest.
Kas sa tegeled rehviäriga?

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 21.01.2012 00:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
prelude20 kirjutas:
Kas sa tegeled rehviäriga?


Nii on.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 05.02.2012 17:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Reedel lasin vahetada eelsüüteküünlad(NGK-d x 4) ja EGR termostaadi(Behr nagu originaalgi). Kuigi termostaadi vahetusest polnud suuremat tolku ja temp. ikka üle 78C ei tõuse, siis vähemalt on ta vahetatud. Eks peab mõtlema ka mootori termostaadi vahetuse peale.
Eile ja täna hommikul auto käima ei läinud, vaatamata küünalde vahetusele. Nüüd on murepunktiks aku, kuigi eelnevalt Saksas vahetatud ja tehase järgi 80Ah-ne. Ei tea, firmat ma pealt ei tuvastanud, äkki koer sinna maetud. Tõmmates läks eile ilusti. Täna läks nupust, aga peale tõmbamist ja proovimist alles :)
Kütusekulu oli kompuutri järgi viimasele paagile 11,9, aga paagi testiga kujunes siiski kuluks 9,12. Ei tea kuidas see erinevus nii suureks kujunes.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 07.02.2012 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Käisin täna UM-s uurimas, kas äkki oleks keregarantii korras võimalik tagaluuki turgutada veits. Värv mullitab külgedelt, väga imelikust kohast, vähe aga iga rooste saab väikestest asjadest alguse. Vaadati, tehti pilti. Võeti hooldusraamat kaasa ja mindi uurima. Tagasitulles küsiti, et kas üks hooldus vahelejäänud? Ütlesin, et viimane hooldus(õlivahetus ja filtrid) sai tehtud teises asutuses(Prorehv OÜ), mille peale öeldi aidaa. Noh ei vaidlegi, eks nii need asjad käivadki, aga siiski kui on ilmselgelt tegu tehase praagiga, siis võiks vähemalt pildid ja kiri tehasesse avaldusega ära saata. See ju tükki küljest ära ei võta.
Küsisin veel üle, kas on tegemist tavalise juhtumiga, siis vastas, et näeb kolmekal esimest korda sellise kohapeal kahjustust(jällegi vihje, et tehase jama), viiekatel olevat olnud juhuseid ja siis olevat tehas soovitanud teipi sinna lisada(plastikkatte alla). Päris lõplik veel otsus ei ole, aga sellest räägiks siis kui olen veidi targem. Hetkel seis selline, et garantiid ei ole(ega seda kauaks enam polekski, augustini). Õnneks pole ka rohkem selliseid kohti näha.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 07.02.2012 21:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.08.2010 14:37
Postitusi: 299
Impsionu kirjutas:
Käisin täna UM-s uurimas, kas äkki oleks keregarantii korras võimalik tagaluuki turgutada veits. Värv mullitab külgedelt, väga imelikust kohast, vähe aga iga rooste saab väikestest asjadest alguse. Vaadati, tehti pilti. Võeti hooldusraamat kaasa ja mindi uurima. Tagasitulles küsiti, et kas üks hooldus vahelejäänud? Ütlesin, et viimane hooldus(õlivahetus ja filtrid) sai tehtud teises asutuses(Prorehv OÜ), mille peale öeldi aidaa. Noh ei vaidlegi, eks nii need asjad käivadki, aga siiski kui on ilmselgelt tegu tehase praagiga, siis võiks vähemalt pildid ja kiri tehasesse avaldusega ära saata. See ju tükki küljest ära ei võta.
Küsisin veel üle, kas on tegemist tavalise juhtumiga, siis vastas, et näeb kolmekal esimest korda sellise kohapeal kahjustust(jällegi vihje, et tehase jama), viiekatel olevat olnud juhuseid ja siis olevat tehas soovitanud teipi sinna lisada(plastikkatte alla). Päris lõplik veel otsus ei ole, aga sellest räägiks siis kui olen veidi targem. Hetkel seis selline, et garantiid ei ole(ega seda kauaks enam polekski, augustini). Õnneks pole ka rohkem selliseid kohti näha.

Selleks, et auto garantii kehtiks, ei ole vaja ju esinduses käia autot hooldamas. Alles lugesin artikilt selle kohta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 07.02.2012 21:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Noh see võib isegi nii olla(kusjuures Prorehv on täitsa aksepteeritav koht ja mitmed margiesindused seda kohta aksepteerivad), aga jah UM-is rõhuti sellele, et iga hooldusega vaadatakse ka kere üle kriitilise pilguga ja kuna see on tegemata, siis jah... Samas ma käisin alles hiljuti seal karterituulutust tegemas ja nad oleksid võinud ju siis ka ülevaadata :) Ega ma väga selle looga juuksekarva lõhki ei hakka ajama. Pole väga nähagi kahjustust, aga varem või hiljem tuleb selle kohaga tegeleda, sest muidu saab alguse juba suurem jama. Minuarust kui on tegemist tehase süüga(mida peaks uurima komisjon, mitte üks töötaja), siis võiks ikka kaaluda veel enne garantii lõppu see ära teha.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 09.02.2012 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Nii nüüd siis kindel, et garantii ei kehti. Ma muidugi mainisin, et ei pea ju tegema hooldust ainult margiesinduses. Sellepeale õeldi, et siis pead tõestama, et varuosad on kas originaalid või BMW poolt aksepteeritud. Noh õli läks mul Castrol, filtreid ei mäleta, aga usun et ka need olid täitsa ok. Pole kunagi kõige odavamaid võtnud, enamjaolt on need olnud kas Fram vms. Igatahes, sinna selvä. Tuleb endal see asi korda ajada.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 24.02.2012 19:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Käisin Hiiumaal merejääl hullamas. Päris õiget tunnetust ei saanud ja ega väga hullu ei julge panna ka selle autoga. Muidugi sain põhjapeale kinni ka ennast, aga seda mitte rajal(jää oli ilus sile), vaid jäält maha sõites. Eelnevad autod olid tee peaaegu läbimatuks muutnud minujaoks. Õnneks sain läbi ja ilma suuremate vigastusteta. Põhjaalune mootori plastikkate on veits katki paarist kohast. Tuleb ära võtta ja veidi remontida.
Pildike ka:
Pilt

Veel tekkis autole minnes (praamipeal Hiiumaale sõites) üks pisike jama. Nimelt parem lähituli lakkas töötamast. Pirn on korras. Ilmselt moodul. Sai ka juba käidud ja targematel lastud asja uurida, vaatab kas kannatab remontida. Lisaks on algusest peale häirinud üks suurem elektri kala. Kindalaekas on mingid juhtmed, mida liigutades auto nö. hulluks läheb. Õnneks pole seegi suur jama ja on lihtsalt eemaldatav. Järelpaigaldatud kärukonksu juhtmestik on võtmesõnaks. Jootmine arvatavasti aitab, hetkel lihtsalt ühenduse viga ja kuna juhtmed ühendatud Can-i juhtmetega, siis see tekitab igasuguseid veateateid autole.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 25.02.2012 10:40 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
KAs see tühikäigu hüplemine on peale vähe kiiremat söitu? Mul oli ühe A6 3.0 diisliga sama asi, ehmatas ära täitsa aga mingi aja pärast kadus hüplemine ära

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 25.02.2012 10:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
See hüplemine kadus ära jahedamate ilmadega. Põhjus on BMW mootorilisasoojenduses ja selles, et mul ei saavuta mootor korralikult töötemperatuuri. Nimelt mul on ka veel lisaks termostaat selline, mis ei lase isegi 0 kraadide juures temperatuuri üle 80 kraadi tõusta. Kõikumine tekkis siis kui mootor oli peaaegu töösoe, aga veel see soojendus päris tagant ära ei kadunud. Lülitus sisse ja välja koguaeg(väidetavalt). Vaja on vahetada termostaat.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 12.03.2012 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Sai viimased asjad tellitud UM-st, mis olid puudu täielikust auto kompleksusest. Juba saades oli puudu kaitsmekarbi kate kindalaekas ja pagasniku põhja tõstmiseks käepide. Kuna romulatest neid ei saanud(kusjuures kaheskohas kus käisin olid E9.. seeria BMW-d olemas, aga neid juppe neil enam ei olnud, nii minev värk :D ), siis võtsin UM-st.
Lisaks sai ära ostetud mootori termostaat(tänud Taavile ja Tõnisele), Gates peaks olema firma vist.
Kohustuslik pilt ka juurde:
Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 19.03.2012 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Viiamsel ajal siis tehtud mõned asjad.
Lasin väheke juhtmeid tinutada, et ei viskaks veateateid ja kõik oleks nii nagu peab. Tänud siinkohal Mihklile, kes lahendas asja nagu tehasest.
Homme läheb auto termostaadi vahetusse.
Ülehomme on aeg kokkulepitud toonklaasi paigaldamiseks.
Lisaks veereb auto juba pool nädalat suverehvidel. Kuna mul pole probleemi neid tagasi vahetada, siis väga ei põe. Kuna rehvid on 255/40 R17 taga ja 225/45 R17 ees, siis kütuse kulu väga alla ei läinudki. Maanteel lasin üle 300 km ja keskmine oli kusagil 6,5. Muidugi mõjutab ka see, et tegemist on Run Flat rehvidega.
Juhul kui kellegil on vaja just sellises mõõdus suvekaid(mustrit 6-7mm), siis need võin ka maha müüa(hinnaks teeks sümboolse 200.- jooksu eest).
Kui siin päikesepaistelisi päevi viskama hakkab, siis üritaks paar pilti ka teha.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.03.2012 19:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
saarlane kirjutas:
KAs see tühikäigu hüplemine on peale vähe kiiremat söitu? Mul oli ühe A6 3.0 diisliga sama asi, ehmatas ära täitsa aga mingi aja pärast kadus hüplemine ära


Nii, nüüd kui ilmad soojemad tuli ka hüplemine tagasi. Vaadates, et mootori temp. isegi väga pika maantee sõidu peale ei tõusnud üle 79 C, siis sai täna lastud termostaat ära vahetada. Temp jõuab isegi linnas 90-91 kraadini ja kui ta sinna jõuab, siis pole ka mingit hüplemist veel täheldanud tühikäigul. Huvitav, et 85 kraadi juures ta siiski veidi aeg-ajalt lonkab. Igatahes on parem kui enne ja olen rahul, lisaks siis muidugi see, et nüüd on mootor ilusti töösoe.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7