Tervist srtiitreiseritele
Räägin kah siis oma mazdast.
Väljalaske aastaks on 1987, eestisse oli toodud 1996 vist, autole olen paberite järgi 3 omanik, jõuallikaks 1,6 moto aga muidu olen 4 või 5, peal on aga peal on 2.0 karpa.
Auto sai soetatud kuna kuna teine mazda sai väikse kõksu ja varuosade saamine polnud just kerge.
2010 aasta mais sai ära toodud ja paar nädalat peale seda oli vanema mazdaga korralik kõks ja otsus oli järgmine et minu toodud mazdat on kergem ÜV kõlbulikuks teha kui vanat lappida.
Mõni pilt kah siis miuke oli peale ära toomist.


Siis vahepeal keevitatud ja muid asju lastud teha.
Jooksvalt sai ära vahetatud tagu pamper ja välja visatud pagaasnikust gaasiseade kuna gaasiseade madaldas koralikult tagumist otsa ja võttis rohkelt ruumi pagaasnikus.
Pilte kahjuks sellest pole.
Siis poole aasta pärast oli auto selline


Sai siis paar pilti koos sedaaniga tehtud

sedaan oli sellel ajal mul mõeldud põllurallikaks.

praegust proovin stockiks jätta sedaani.
Siis uuendustest veel:
makk välja vahetatud uueks makiks unknown firma Maiestetic mis siiani teenib hästi mind.
korralikud rehvid alla
sedaani küljest originaal ilukilbid kah külge
MIngi aeg tekkis selline jama, et katuse luuk lasi vett läbi ning sai ka käidud keevituses ning luugi ääred korralikuks tehtud ning ää tihendatud.
Viitsi eriti midagi rääkida kauge ajalugu olnud edasine

nohjah rohkem kevadel sai toodu aga edasi minnes siis enne jaanipäeva sai siis siniselt moto maha võetud ja installeeritud luukpärale ja orig moto luukpäralt sinisele ja sealt edasi jäi sinine sedaan seisma.
Uendustest edasi sai hondas lastud vahetada tagumised amordid ja vedrud uute KYB amortide ja tugevndatud/jäigemate vastu ja moto vahetuse ajal ühendati supakas kah järgi.

Vahepeal sai rauaks mineku eest paar doonorit päästetud ning ää toodud

Pildikesi kogu masina pargist

Aga sügisel läks rool näppus ning mazda kohtus kõrge äärekiviga ning madala kiviaiaga:(




Sai siis õhtuti peale tööd jamatud naabriga mazda kallal.


Alus mille küljes mootori padi ja õõtshoob vahetasin sirge vastu välja.

Nägi siis selline peale ise tegevust

SAi siis viidud Metrasse taastamisele auto selline ta oli kui sai sinna jäätud.

Pilt petab ära polnud aega parema nurga pealt pildistada kust oleks paremini vigu näha.
Sai paintiga natuke sodiutud ja Mel ile selgituseks mis põhjustel otsustasin kerevenitusse viia::D
Vead siis järmised millest tunksiga jagu pole saanud.
1)Pauk lõi sealt kohast juba nina alla kõveraks tunksiga sai suurem osa ää aga ikkagi tahab täpset asja saada.
2)esi tiivakinnitus mis on seal nurgatule all surusin nii palju, et sain kinni keeata jällegi märk et nina kõver alla
3)Kapote ei itu sirgelt sai liiga palju tõmmatud kuna enne viimast tõmmet istus kapotte ilusti.
4)Esivõre isub viltu peal paugust läks paar ribi ka kahjuks pooleks.
Sai siis nädal mööda saaadetud ja kätte jõudis siis esmaspäev.

Tiiva nurk peaks akna liistu all istuma aga see mu enda süü et ei andnud sirget tiiba kaasa.


Väike muidu tehtud pilt


sai siis ise tehtud tuning iluvõre ette pandud.

Kena karge talveilm oli ja sai jälle imetletud mazdat kaunis looduses.




Panin siis sedaani tgumised selja toed sisse käetoega sai kõik paika pandud, nipet näpet on veel teha nagu kinnitused amordipüstaku küljes, tuleb vahetad sedaani omadega kuna sedaanil on lühemad ja luukpäral pikemad. See tuleb võtta kevadel ette kuna istmete põsed käivad alt poldiga ja polt on mutriga porikoopas kinni ning porikoobas on jäätunud lund täis.

Salongis olevast bensupaagi jurde viiva katte pilt jäi eile panemata


Istmete vahetusega tuli panna ka teine kate pagaasniku, selleks ikka sedaani oma, nüüd on ilus puhas pagaasnik enamvähem.


Katsetasin ka, et äkki annab sedaani istumis aluse sisse sobitada, oleks vist saanud isega aga pole hakkanud jõuga pressima seda sinna, jätsin siis originaalis olevad alles.
Pilt siis tervest tagumisest istmest.

Pilte siis vanast seljatoest ja pagaasniku kattest.


Vahepeal vahetusse läksid siis lõpuks roolivarda kumiid s.laager ja s.ketas.
Siduriketas oli ikka viimasepiiri peal sai ikka õigel ajal jaole

Pilti kah:)


Sai siis uued õõtsad alla aetud kõik tundus ok aga proovisõidu ajal tuli välja, et õõtsad käivad esimeste piduriketaste vastu.
Uurisin siis spetsalistide käest milles viga võib olla selles, et pole pingutand siis õõtsasid kinni kui auto tungraua pealt maas oli vaid siis kui tungraua peal oli.
Olin ise selles suht kindel, ka kuna kuna ma ainult lammutand õõtsasi alt ää, pingutasin uuesti sis ää kui auto oli oma raskuse peal, kuid ei olnud sest kah kasu käis ikka koledasti vastu.
Võrdlesin siis vanu õõtsasid ja uusi vanadel oli kah nagu otsad ümaramad, ning otsustasin, et tuleb relakaga ää lihvida otstest õõtsad, sai nõnda tehtud ja enam vastu ei käi.
Sai õõtsadega ühele poole ning sai ka tagumised tuled ää vahetatud ilusamate ja korralikumte vastu:)

Vahetasin siis ka käikukangi lühema vastu, algul oli natuke imelik aga meeldiv sõita, nüüd täitsa meeldib, oleks võin julgemalt lühemaks võtta

Paras peavalu oli vahetamine


Sai ka nati siin foorumis lastud valud valgeks teha, päris kõva tuuning näeb välja valgete valudega:D

Eile sai siis hondas käidud ja vahetusse läksid veovõlli tolmukaitsmed ning käigukasti õli ning sellega seoses tuli välja, et kastis oli olnud punane autom. kasti õli, see on imelik kuna kui doonori kallal lammutasin siis voolas selle kastist sama moodi punane õli väla.
veovõllide kummi vahetusega tuli välja, et üks veovõlli laager on omadega läbi ning loksub kõvasti:) peab minema doonori võlli kallale ning laagri mõõdud võtma ning uue tellima.
Sain toodud omale sportpütt toodud millest ma olen suvi läbi unistanud


Ning täna hommikul sai avastatud, et olen saanud esipõlle kõveraks sõita kuskil:(

Sain siis üks päev sportpüti alla peale mitmeid proovimis variante ning tagumised tuled korralikema vastu vahetatud.
Vaja veel pambri tagant välja mõelda kuida kinnitada


Hetke olukord siis



Esi tiival katsun vähe siledamaks taguda a veitsa värvi kah peale lasta, esi pamper saab uue värvi vana värv peal on ajutine asi

, siis esi põlle kah sirgeks ning vana värv maha ja uus peale.

sai siis esitiib ette võetud ja mõlk enam vähem välja taotud ning näpuotsaga pahtlit sai kah peale pandud.
Vaatasin siis raamu otsa kah ja avastasin, et raam on ää lõigatud metras ja taas kokku keevitatud kuid värvi või mingi sugust rooste kaitset pole peale panud.
Lasin siis julgelt värvi peale kah

, tagant ärge mõeldes oleks võinud ikka töömees ise kah pärast auto üleandmist juures olla ja seletada mis siis tegi aga noh mis siin ikka viriseda palutud tööd on tehtud :thumbup: ning kui viriseda siis viriseda selle üle, et olks võinud midagi muud peale venituse kah tellida ning sirge tiiva kaasa panna

Mõni pilt tiivast kah


Nonii sai mazda nina korraks kokkuklopitud:D
Kuna vana tiib on poooleli pahteldamisega siis viskasin teise tiiva külge, pamprid said kah uue värvi peale, plastikut tuleb veel kõpitseda kuna nurkadest kinnitused on ää kadund kusagile ning täispahteldatud kruvi augud siledaks lihvima ühest kohast.


Praegusteks probleemideks on genekal pingeregulaator hakkab töölepingut lõpetama, peab doonorilt teise geneka peale panema.