Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 02:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 71 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kustutada!!!
PostitusPostitatud: 20.03.2012 20:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
Tervist srtiitreiseritele :rokib

Räägin kah siis oma mazdast.
Väljalaske aastaks on 1987, eestisse oli toodud 1996 vist, autole olen paberite järgi 3 omanik, jõuallikaks 1,6 moto aga muidu olen 4 või 5, peal on aga peal on 2.0 karpa.
Auto sai soetatud kuna kuna teine mazda sai väikse kõksu ja varuosade saamine polnud just kerge.
2010 aasta mais sai ära toodud ja paar nädalat peale seda oli vanema mazdaga korralik kõks ja otsus oli järgmine et minu toodud mazdat on kergem ÜV kõlbulikuks teha kui vanat lappida.
Mõni pilt kah siis miuke oli peale ära toomist.
Pilt
Pilt
Siis vahepeal keevitatud ja muid asju lastud teha.
Jooksvalt sai ära vahetatud tagu pamper ja välja visatud pagaasnikust gaasiseade kuna gaasiseade madaldas koralikult tagumist otsa ja võttis rohkelt ruumi pagaasnikus.
Pilte kahjuks sellest pole.
Siis poole aasta pärast oli auto selline
Pilt
Pilt
Sai siis paar pilti koos sedaaniga tehtud
Pilt
sedaan oli sellel ajal mul mõeldud põllurallikaks.:( praegust proovin stockiks jätta sedaani.
Siis uuendustest veel:
makk välja vahetatud uueks makiks unknown firma Maiestetic mis siiani teenib hästi mind.
korralikud rehvid alla
sedaani küljest originaal ilukilbid kah külge :rokib
MIngi aeg tekkis selline jama, et katuse luuk lasi vett läbi ning sai ka käidud keevituses ning luugi ääred korralikuks tehtud ning ää tihendatud.
Viitsi eriti midagi rääkida kauge ajalugu olnud edasine :D
nohjah rohkem kevadel sai toodu aga edasi minnes siis enne jaanipäeva sai siis siniselt moto maha võetud ja installeeritud luukpärale ja orig moto luukpäralt sinisele ja sealt edasi jäi sinine sedaan seisma.
Uendustest edasi sai hondas lastud vahetada tagumised amordid ja vedrud uute KYB amortide ja tugevndatud/jäigemate vastu ja moto vahetuse ajal ühendati supakas kah järgi.
Pilt
Vahepeal sai rauaks mineku eest paar doonorit päästetud ning ää toodud :D
Pildikesi kogu masina pargist
Pilt
Aga sügisel läks rool näppus ning mazda kohtus kõrge äärekiviga ning madala kiviaiaga:(
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Sai siis õhtuti peale tööd jamatud naabriga mazda kallal.
Pilt
Pilt
Alus mille küljes mootori padi ja õõtshoob vahetasin sirge vastu välja.
Pilt
Nägi siis selline peale ise tegevust
Pilt
SAi siis viidud Metrasse taastamisele auto selline ta oli kui sai sinna jäätud.
Pilt
Pilt petab ära polnud aega parema nurga pealt pildistada kust oleks paremini vigu näha.
Sai paintiga natuke sodiutud ja Mel ile selgituseks mis põhjustel otsustasin kerevenitusse viia::D
Vead siis järmised millest tunksiga jagu pole saanud.
1)Pauk lõi sealt kohast juba nina alla kõveraks tunksiga sai suurem osa ää aga ikkagi tahab täpset asja saada.
2)esi tiivakinnitus mis on seal nurgatule all surusin nii palju, et sain kinni keeata jällegi märk et nina kõver alla
3)Kapote ei itu sirgelt sai liiga palju tõmmatud kuna enne viimast tõmmet istus kapotte ilusti.
4)Esivõre isub viltu peal paugust läks paar ribi ka kahjuks pooleks.
Sai siis nädal mööda saaadetud ja kätte jõudis siis esmaspäev. :D
Pilt
Tiiva nurk peaks akna liistu all istuma aga see mu enda süü et ei andnud sirget tiiba kaasa.
Pilt
Pilt
Väike muidu tehtud pilt :D
Pilt
sai siis ise tehtud tuning iluvõre ette pandud.
Pilt
Kena karge talveilm oli ja sai jälle imetletud mazdat kaunis looduses. :D
PiltPilt
PiltPilt
Panin siis sedaani tgumised selja toed sisse käetoega sai kõik paika pandud, nipet näpet on veel teha nagu kinnitused amordipüstaku küljes, tuleb vahetad sedaani omadega kuna sedaanil on lühemad ja luukpäral pikemad. See tuleb võtta kevadel ette kuna istmete põsed käivad alt poldiga ja polt on mutriga porikoopas kinni ning porikoobas on jäätunud lund täis.
Pilt
Salongis olevast bensupaagi jurde viiva katte pilt jäi eile panemata
Pilt
Pilt
Istmete vahetusega tuli panna ka teine kate pagaasniku, selleks ikka sedaani oma, nüüd on ilus puhas pagaasnik enamvähem. :D
Pilt
Katsetasin ka, et äkki annab sedaani istumis aluse sisse sobitada, oleks vist saanud isega aga pole hakkanud jõuga pressima seda sinna, jätsin siis originaalis olevad alles.
Pilt siis tervest tagumisest istmest.
Pilt
Pilte siis vanast seljatoest ja pagaasniku kattest.
Pilt
Pilt
Vahepeal vahetusse läksid siis lõpuks roolivarda kumiid s.laager ja s.ketas.
Siduriketas oli ikka viimasepiiri peal sai ikka õigel ajal jaole :D
Pilti kah:)
Pilt
Pilt
Sai siis uued õõtsad alla aetud kõik tundus ok aga proovisõidu ajal tuli välja, et õõtsad käivad esimeste piduriketaste vastu.
Uurisin siis spetsalistide käest milles viga võib olla selles, et pole pingutand siis õõtsasid kinni kui auto tungraua pealt maas oli vaid siis kui tungraua peal oli.
Olin ise selles suht kindel, ka kuna kuna ma ainult lammutand õõtsasi alt ää, pingutasin uuesti sis ää kui auto oli oma raskuse peal, kuid ei olnud sest kah kasu käis ikka koledasti vastu.
Võrdlesin siis vanu õõtsasid ja uusi vanadel oli kah nagu otsad ümaramad, ning otsustasin, et tuleb relakaga ää lihvida otstest õõtsad, sai nõnda tehtud ja enam vastu ei käi.
Sai õõtsadega ühele poole ning sai ka tagumised tuled ää vahetatud ilusamate ja korralikumte vastu:)
Pilt
Vahetasin siis ka käikukangi lühema vastu, algul oli natuke imelik aga meeldiv sõita, nüüd täitsa meeldib, oleks võin julgemalt lühemaks võtta :D
Paras peavalu oli vahetamine
Pilt
Pilt
Sai ka nati siin foorumis lastud valud valgeks teha, päris kõva tuuning näeb välja valgete valudega:D
Pilt
Eile sai siis hondas käidud ja vahetusse läksid veovõlli tolmukaitsmed ning käigukasti õli ning sellega seoses tuli välja, et kastis oli olnud punane autom. kasti õli, see on imelik kuna kui doonori kallal lammutasin siis voolas selle kastist sama moodi punane õli väla.
veovõllide kummi vahetusega tuli välja, et üks veovõlli laager on omadega läbi ning loksub kõvasti:) peab minema doonori võlli kallale ning laagri mõõdud võtma ning uue tellima.
Sain toodud omale sportpütt toodud millest ma olen suvi läbi unistanud :D
Pilt
Ning täna hommikul sai avastatud, et olen saanud esipõlle kõveraks sõita kuskil:(
Pilt
Sain siis üks päev sportpüti alla peale mitmeid proovimis variante ning tagumised tuled korralikema vastu vahetatud.
Vaja veel pambri tagant välja mõelda kuida kinnitada :D
Pilt
Hetke olukord siis :D
Pilt
Pilt
Esi tiival katsun vähe siledamaks taguda a veitsa värvi kah peale lasta, esi pamper saab uue värvi vana värv peal on ajutine asi :D, siis esi põlle kah sirgeks ning vana värv maha ja uus peale.
Pilt
sai siis esitiib ette võetud ja mõlk enam vähem välja taotud ning näpuotsaga pahtlit sai kah peale pandud.
Vaatasin siis raamu otsa kah ja avastasin, et raam on ää lõigatud metras ja taas kokku keevitatud kuid värvi või mingi sugust rooste kaitset pole peale panud.
Lasin siis julgelt värvi peale kah :D, tagant ärge mõeldes oleks võinud ikka töömees ise kah pärast auto üleandmist juures olla ja seletada mis siis tegi aga noh mis siin ikka viriseda palutud tööd on tehtud :thumbup: ning kui viriseda siis viriseda selle üle, et olks võinud midagi muud peale venituse kah tellida ning sirge tiiva kaasa panna :(
Pilt
Mõni pilt tiivast kah :)
Pilt
Pilt
Nonii sai mazda nina korraks kokkuklopitud:D
Kuna vana tiib on poooleli pahteldamisega siis viskasin teise tiiva külge, pamprid said kah uue värvi peale, plastikut tuleb veel kõpitseda kuna nurkadest kinnitused on ää kadund kusagile ning täispahteldatud kruvi augud siledaks lihvima ühest kohast.
Pilt
Pilt
Praegusteks probleemideks on genekal pingeregulaator hakkab töölepingut lõpetama, peab doonorilt teise geneka peale panema.

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Viimati muutis kanemgi, 17.09.2013 22:59, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 20.03.2012 20:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
To vingujatele: Kui arvate, et see esiveoline masin mujale kõlba kui põlluralliks ja see järel rauaks siis minu joaks see masin on täitsa ok, mis sest et moto pole kõige võimsam ja aastatelt on vana. :rokib
Ma austan sierra, mersu bemmi ning teisi streetracerite lemmik masinaid ning omalgi kunagi plaanis päästa kuskilt eelnimetud masinad rauaks minemast ning hoida hoolega. :hail

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 20.03.2012 21:16 

Liitunud: 16.11.2008 01:24
Postitusi: 170
Äge auto. Palju enam selliseid vist ei liigu. Usun ,et võib päris hea välja näha kui kõik sile ja korralik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 20.03.2012 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
l3gion kirjutas:
Äge auto. Palju enam selliseid vist ei liigu. Usun ,et võib päris hea välja näha kui kõik sile ja korralik.

Ega jh eriti pole selliseid liikumas, alles läks Sikassaares 2tk üks coupe ja üks luukpära rauaks :twisted: kahjuks coupe oli juba igast otsast kõver ja rauahunnikus aga luukpära oleksin võinud ää osta kuid polnud hetkel raha.
Katsun ikka hoida siledana ja korralikuna.

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.11.2008 16:59
Postitusi: 68
Asukoht: Raplamaa
kanemgi kirjutas:
Sai õõtsadega ühele poole ning sai ka tagumised tuled ää vahetatud ilusamate ja korralikumte vastu:)
Pilt

Uurisin ja uurisin, mitte ei saa aru et midagi teistmoodi oleks... :D Edu muidu!

_________________
Lada 2106, BMW 525d


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 21:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
MuKi636 kirjutas:
Uurisin ja uurisin, mitte ei saa aru et midagi teistmoodi oleks... :D Edu muidu!

Eks ole jh raske veitsa aru saada aga lühidalt panin korralikud tuled külge, vanad tuled olid suht väsinud välimusega.
Tänud edu läheb ikka vaja :)

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 21:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
Täna sai siis olemas olevatele 3le valule lisaks toodu 4samasugust valu.
Tundub et need on ikka põhiliselt galantidel all.
Pilt

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 22:38 

Liitunud: 06.09.2009 22:30
Postitusi: 3413
Palju Metras arve tuli siis? :D
Muidu hea projekt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
280 euri oli arve :D
Oleks võimalik olnud hondas kah lasta teha aga hetkel arvasin, et piimakombinaadi juures tehakse ja saatsin sinna meili :kill kuigi oleks pidanud aurigas oelvasse esindusse saatma :D

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2008 12:02
Postitusi: 399
Asukoht: Tallinn-Rapla
Kunagi oli endal ka selline :) Vinge töökindel pill. Amordikannud on tugevad veel ?

Edit: sama mootor ja kast lähevad kohe vanarauda, kui mingeid vigureid puudu on sul siis PS!


Viimati muutis Tõnn, 21.03.2012 23:30, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 23:24 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Naaic ,palju edu -mazda elu päästja :)

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 23:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
Tõnn kirjutas:
Kunagi oli endal ka selline :) Vinge töökindel pill. Amordikannud on tugevad veel ?

Suht töökinel jh mõnikord on teepeale jätnud aga see on olnud rohkem mõne vedeliku vähesuse tõttu :D
Amordi püstakud täitsa kenad tugevad korra sai lastud õrnalt keevitatud kah ja kahurimäärdega üle mäditud:D
Praegust vaja esimeste rata koobaste juurest keevitada ja susu põha alt kah :D

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 21.03.2012 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
oopc kirjutas:
Naaic ,palju edu -mazda elu päästja :)

Tänud
Eks ma katsu ikka kui finantsi on siis toon ää, üks päev käisin Sikasaarde rauda viimas ja leidsin rauaplatsilt kaks mazdat :(
Üks oli juba raua hunnikus ja igast otsast kõver aga teine oli täitsa ok seisus 1.6 luukpära. :( :twisted:

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 23.03.2012 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2011 13:01
Postitusi: 294
Asukoht: Saaremaa
Täna sai siis pütti ühenduse toru kinni lastud keevitada ning ka doonori pealt võetud genekas peale pandud
Aa eila sai ka 3 valu ja üx plekvelg alla pandud. 8)
Tegin pildi meterjali kah:D
Pilt
Pilt
Enne keevitust veel
Pilt

_________________
O/M/V 626 GC 83-87a varuosi!
53482036


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi
PostitusPostitatud: 24.03.2012 01:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:24
Postitusi: 17
Asukoht: Paide
Nostalgia nostalgia... saand isegi ühte sarnast kunagi omada oli vist 84 v 85 aasta... igasti asjalik liikur oli...
Hetkel ühel sõbral seisab põllu peal pooleldi juppideks võetud 87a sedaan 2.0 automaat kastiga isend, mitu korda saand mõelda et kui see juba maha poleks kantud võiks tast midagi teha....

Jõudu ja jaksu :hail


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 71 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7