Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 21:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 13:08 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Tere! Mõtlesin et teen kah teema ära. Mõnel võibolla huvitav lugeda.
2011 aasta kevadel tuli mõte osta omale mingi 4 -vedune raami peal ja kindlasti aeglustiga diisel auto. Sirvides automüügiportaale jäi silma midagi huvitavat ja teistmoodi. Kuna mulle meeldivad erilised ja vähelevinud autod ja eriline huvi on vanad "jaapanlased", siis läksingi autot vaatama. Ja millegipärast ostsin ära. Nagu ikka autoostu puhul on ilmselt paljudele tuttav tunne, et kui ostmiseks läheb ja vigu vaatad, siis mõtled : That will buff out! :D Raam vajas tegemist ja sada muud asja aga mõtlesin, et kui kõik üle käin saab hea küll.
Auto siis lühikese kerega Isuzu Trooper 2,2TD. Läbisõit 234000km, käike 5. Kasutama hakkan kalalkäimiseks ja paadikäru vedamiseks.
Selline ostuhetkel:
Pilt
sry pole endal paremaid pilte ostuhetkest...

Pilt

Auto sain odavalt ja tegelikult oli toorik hea. Auto ostsin juba sellepärast ,et ei olnud nn metsaauto ja enamus ajast kõva tee peal tagaveoga sõitnud. Lisaks olid kõik tuled, tihendid, elekter jms laitmatus korras. Roostet oli all servades äärtes ja paljudes muudes kohtades aga see ei heidutanud mind. Tegelen ise keretöödega ja plekitööd ei valmista kah raskusi.
Kaua see asi ühes tükis ei püsinud. Mõtlesin, et kuna tagumised amordid vajavad vahetust, siis tuleb töö ette võtta. Katsu vahetada amorte, kui neid kuhugi külge keerata ei ole :D
Hakkasin siis lammutama ja tõstsin kere maha. Raam oli nutuses seisus eriti tagumine osa. Põhimõtteliselt oli raamiga auto puhul harva nähtav situatsioon, kus kere hoidis raami koos, mitte vastupidi. :kill
Pilte kahjuks lammutamise hetkest ei ole, kuna kere sai maha ühe õhtuga ja järgnevatel päevadel ei olnud lihtsalt meeles seda eraldi pildistamas käia.
Sillad keerasin alt ära ja valmistasin raami ette keevitustöödeks. Keevitustööd venisid ja venisid mõni õhtu lihtsalt vahtisime sõbraga seda roostehunnikut ja sittagi tehtud ei saanud.... kuni lõpuks sain korralikud veljed ja rehvid. Motivatsioon tuli tagasi! Vaja proovida ju milline asi välja nägema hakkab.
Kuni lõpuks midagi juba tehtud.
Põhimõte on teha 1 kord ja korralikult.
Pilt

Ehitus hakkas sujuma. Sõbrad tulid appi ja ühe ööga sai asi juba niimoodi:

Pilt

Mõni nädal veel ja juba veeres :)
Pilt

Puhastasin juppe ja ladusin külge. Pildil näha ka et amort on täitsa kinni raami küljes :hail

Pilt

Niimoodi lasin õlisurve üles, kuna mootor sai uued saaled ja mõned tihendid. Ja loomulikult panin käima ka! Käivitub superhästi.

Pilt

Tegin vahepeal uue summutijooksu ja lisasin uued käsipiduri trossid. Trosse uusi originaale meie maal saada ei ole ja nii läksid külge poest leitud sarnased Ford Mondeo trossid. Pole vahet toimivad samamoodi. tagumised piduriklotsid panin ka uued koos silindritega.
Pilt

Vahepeal tegin kõik asjad ära, mida pärast kere pealetõstmist teha ei saa ja tõstsin laaduri abil kere peale. Kerel keevitasin karbid uued ja tegin põhja ka ära. Kõik muud keevitustööd teostasin hiljem.

Pilt

Kere siis peal ja ajutine istepink paigas...

Pilt

Kuna esiosa käib poltidega küljest , siis oli mugavam see eraldi ära värvida. Tulemus sai rahuldav
Pilt

Pilt

Pilt



Kuna esitiivad olid väga kehvas seisus ostisn ka need uued ja kruntisin nad kohe ära. Epokrunt + täitekas.

Pilt

Ostsin uue kütusepaagi, mis peaks vastu pidama kõigele kuna on plastikust. Uuem paak tuli Frontera alt ja sobib 1:1-le.

Pilt

Vahepeal lasin mastiksi ette koobastesse ära:
Pilt

Ladusin aga juppe külge ja juhuse tahtel leidsin korraliku aku omale

Pilt

Ladusin kapotialuse kokku üks õhtu

Pilt

Auto moodi juba
Pilt

Et auto nägu tuleks pähe siis ostsin G2 tuled ette :twisted:

Pilt

Pilt

Panin need tuled põlema ka.

Pilt

Uued tagatiiva nurgad tulevad sellised. Kuna remontdetaile saada ei ole meie maal jällegi, siis tegin need ise.

Pilt

Auto ongi hetkel täpselt niikaugel aga keevitamist veel jagub. Eesmärk on enne aprilli lõppu valmis saada asi ja tüv ära teha ja halli tänavapilti vähe värskendada.
Ärge hakake vanal jaapani maasturil amorte vahetama, kulukaks läheb :kill

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 13:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 12:37
Postitusi: 522
tubli töö :hail jõudu ja paksu rahakotti edaspidiseks :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 13:20 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
:hail :rokib Sellist enam uuena ei saa osta siis otsustasid ise uue teha

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 13:24 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Läks vähe lappama jah.

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 13:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2007 21:58
Postitusi: 1413
Asukoht: Grammilinn
Respekk,väga kõva töö on tehtud.Sellega peaks päris hea ronida olema kuna nii lühike kere on.

_________________
Audi A8 Q. Audi Cabrio, BMW E38


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2006 11:06
Postitusi: 208
Asukoht: nõmme kant
Meil pika kerega ja 2,8td selline väga tegus aparaat on :) Aga seda ei teadnuki, et nina poltidega küljest käib. Mootori vahetust sai tehtud nii, et sillatala sai vastu maad lastud jne. :D
Aga jõudu ja edu. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 14:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Midagi sellist ma siit teemast küll oodata ei osanud :o Väga põhjalikult ja viisakalt on töö ette võetud! Jõudu projekti lõpuni viimiseks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 14:09 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Väga rets kuid samas väga põhjalik ja ilus töö on tehtud! :) Kuhjaga kiitust. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 14:49 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
Muidu juhe kole ja inetu auto, aga kui vaadata kuidas korda on tehtud ja palju töötunde selle kallal on kulunud, siis on kohe päris mõnus ja kena.

Kuidas nende maastikuomadused on ? Peaks päris hästi läbi sopa ja muda minema?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 14:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
Võimas!

auto mida täna saab näha heal juhul offraod võistlustel mitte tänaval. varuosasid otsides võib uurida igaks petteks ka opel monterey asju.

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 14:53 

Liitunud: 13.04.2009 20:47
Postitusi: 5048
Ilus töö! Edu minupooltki 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 15:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
Väga suure töö oled ära teinud ja tulemus on praeguseni väga hea, lõpptulemus tuleb ka kindlasti väga ilus. Olen 4x4 foorumist jälginud arengut. Loodame et saad varsti valmis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 15:23 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Tänks. Ega ta ilus ei peagi olema tööd peab tegema:D Mulle endale meeldib. Maastikuomadusi ei ole proovida saanudki, hakkasin ju amorte vahetama oma arust. Lõpptulemus peab väljast jääma sama läikiv nagu kapotialt.

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 15:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Oli ka mul kunagi selline sama aast aja sama kerega relv. Kino sai kui sõber otsustas risti läbi kraavi sõita , ma m6tlesin , et sinna see jääbki , aga imekombel ei puutund nina ege tagumik kumbki kraavikaldaid. Noh nii lyhike on see pill . Jamps aint ,et neil sildades lukke ei ole.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Isuzu Trooper, 2,2TD, 1986a- TaaviR
PostitusPostitatud: 25.03.2012 17:46 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Diffrid on lahti jah, aga eks kunagi saab ka need üle vaadata. Võistlema nigunii ei läheks sellisega ja päris ära kah uputada ei kavatse. Tegelikult piisab esialgu headest rehvidest. Rehvid said valitud nn all- terrain, et ka tänaval vaikne sõita oleks. Praegu on põhirõhk valmis tegemisel.

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7