Njah, hetkel olengi kasutatud kvaliteetsemate kõlarite jahil(hetkeeesmärgiks Hertz, tundub kõige reaalsem variant), sest nüüd viimaste päevadega ka ovaalid lõplikult saba andnud ning hetkel on autos selline kompott, et on hea subbakas, hea võim ning esiustes kaks 10cm-st ~14a. vana Peoneegri kõlarit:P Päris jube, peab natukene raha kuskilt säästma ja midagigi sisse sebbima. Päris saasta ka ei taha, hetkeeesmärgiks 16.5cm-sed kompod ette ja taha vaatab, kas sama kompott või jääb ovaalide peale:D
Mis siis ikka vahepeal juhtunud on, kallatud, tallatud ning üks hommik pohmakaga linnast autot ära tuues tegi auto mulle suure üllatuse. Nimelt bena reservituli läks põlema:D Enamuse jaoks võib see tavaline tunduda, aga selle aastakäigu Civic'utel seda väga ei levinud(kui sassi ei aja midagi, siis enamasti võimsama otsa mudelitel) ning kuna mul oli koos mootori vahetusega ka bena paak vahetatud ei teadnud siiani kas see andur toimib. Küll olen igast teste jne kontrolle teinud manuali järgi aga siiani poel ta põlema läinud, kuigi süsteemi ehitasin ise nullist üles(juhtmestikus mul vanal mootoril seda osa ju polnud).
Tuleb välja, et pole lihtsalt siiani paaki nii kuivale lasknud(nüüd tuleb sinna mingi kleepsukene peale sebbida):

Mingi päev viskas kopa ette auto küljest aina enama rooste avastamine päev-päevalt ning otsustasin midagi ette võtta. Kuna hetkel finantsi vähe ning suve lõpus/järgmisel kevadel, noh, kunagi tulevikus on plaanis niikuinii terve auto ülevõõpamine siis väga detailidesse ei süvenenud. Peaeesmärk oli siiski roostest lahti saamine, levikule lõpu panemine ning naaaatukene silmale meeldivamaks muutmine:D
Esialgu sai murekohad haljaks lastud, võimalikult palju pindmist roostet eemaldatud ning roostemuunduriga 1.5kuuri tehtud(esimene kuur läks vettvedama poole pealt, kui lumi otsustas äkki taevast alla tulla ning mul polnud varjualust):



Kuigi olin peale seda mõelnud otse krunt+värv peale lasta, sai siiski natukene ka pahtliga plätserdatud, kuna mõnes kohas oli rooste pinna väga krobeliseks ning kohati auklikuks(tagaluuk) teinud:



Kuna päev hakkas lõpule jõudma taaskord ning mul garaazi auto enam ei mahu tänu isa väiksele mänguasjale, tuli natukene ööseks igakspetteks improviseerida(oli oht vihmale, mida ei tulnud):

Järgmine päev sai siis nühkima hakatud. Enda arust sai kõik ilusti siledaks, vähemalt käe järgi. Lasin siis krundi peale ning ikka tundus kõik sile ning pärast värvi peale laskmist tulid mõned vead välja. Kuna aga eesmärgiks polnud mingit näituseväärilist parandust teha, siis ei viitsinud ausaltöeldes enam kogu tööd uuesti teha ja nii ta jäi:D
Kahjuks on ka värv natukene heledam kui kerevärv(ostsin värvikaardi järgi sprey värvi), kuid väga ei põe. Kui eraldi välja ei too, siis ei saada arugi väga ning igatahes on ta parem kui rõve rooste:P
(see tiiva kaare osa on ise kõver, mitte pahtliga ehitatud kõveraks, haamriga taguma ei viitsinud hakata:D)



(nats kõver on, aga polnud väga erilist aluspinda, mille järgi sirgelt teha enam, rooste oli võtnud võimust)

Ise ütleks kogu töö kohta, et väga hullu polegi, siiski esimene kord, võib ju andeks anda:D Kuigi jah, vigu on piisavalt ning teine kord tean, mida paremini teha jne. Aga nagu eelnevalt korduvalt öeldud, siis vähemalt pole enam roostet:D Mis ongi põhiline:D
Kes vaatab, et miks stanged jäid veel rõvedaks, siis põhjus on selles, et neid stangesid ei vaevugi enam parandama, sest sõbra juures on korralikud stanged vaid värvi ja külge panemist ootamas:D
Lõpetuseks üks ns pilt siivikust:
