Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 18:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 05.03.2012 23:36 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
True dat, nüüd vähemalt õppinud, et paska pole mõtet osta:D Ennem arvatavasti nüüd midagi ei osta, kui juba korralikku + võimuga lahendust:D Agajah, kainekaautona, on see helisüsteem ikka piinamist saanud:)
Klubi taga autoklubi teha pole targeim mõte:P Aganoh, nüüd targem ja teab:P Õnneks makk sai alguses kvaliteetsem ostetud, kui mingi muu hiina pask:P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 06.03.2012 10:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2009 22:17
Postitusi: 1190
Asukoht: Tallinn - Võru
Moose kirjutas:
Hämmastav tundub see, et tegemist on AINULT 20rms omavate kõlaritega... ütle nüüd mulle palju automakile seda võimu jagatud on, et võimsamaid kõlareid vaja :D

Kusjuures, kui ma oma maki taga proovisin 2x25W RMS võimu, siis võimuga hakkas kiiremini üle peksma, kui lihtsalt makiga, seega arvan, et kui võimendi lubatud RMS oli 25, siis reaalne mingi 20 ja sellest mängis makk üle :D

_________________
Don't follow me, you won't make it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 06.03.2012 12:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Üks asi on võimsus, teine asi on juba asja enda kvaliteet ja igast muud näitajad, see võimsus üldjuhul ei tee väga midagi seal peale voolutarbimise :D :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 03:48 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Njah, hetkel olengi kasutatud kvaliteetsemate kõlarite jahil(hetkeeesmärgiks Hertz, tundub kõige reaalsem variant), sest nüüd viimaste päevadega ka ovaalid lõplikult saba andnud ning hetkel on autos selline kompott, et on hea subbakas, hea võim ning esiustes kaks 10cm-st ~14a. vana Peoneegri kõlarit:P Päris jube, peab natukene raha kuskilt säästma ja midagigi sisse sebbima. Päris saasta ka ei taha, hetkeeesmärgiks 16.5cm-sed kompod ette ja taha vaatab, kas sama kompott või jääb ovaalide peale:D

Mis siis ikka vahepeal juhtunud on, kallatud, tallatud ning üks hommik pohmakaga linnast autot ära tuues tegi auto mulle suure üllatuse. Nimelt bena reservituli läks põlema:D Enamuse jaoks võib see tavaline tunduda, aga selle aastakäigu Civic'utel seda väga ei levinud(kui sassi ei aja midagi, siis enamasti võimsama otsa mudelitel) ning kuna mul oli koos mootori vahetusega ka bena paak vahetatud ei teadnud siiani kas see andur toimib. Küll olen igast teste jne kontrolle teinud manuali järgi aga siiani poel ta põlema läinud, kuigi süsteemi ehitasin ise nullist üles(juhtmestikus mul vanal mootoril seda osa ju polnud).
Tuleb välja, et pole lihtsalt siiani paaki nii kuivale lasknud(nüüd tuleb sinna mingi kleepsukene peale sebbida):
Pilt


Mingi päev viskas kopa ette auto küljest aina enama rooste avastamine päev-päevalt ning otsustasin midagi ette võtta. Kuna hetkel finantsi vähe ning suve lõpus/järgmisel kevadel, noh, kunagi tulevikus on plaanis niikuinii terve auto ülevõõpamine siis väga detailidesse ei süvenenud. Peaeesmärk oli siiski roostest lahti saamine, levikule lõpu panemine ning naaaatukene silmale meeldivamaks muutmine:D

Esialgu sai murekohad haljaks lastud, võimalikult palju pindmist roostet eemaldatud ning roostemuunduriga 1.5kuuri tehtud(esimene kuur läks vettvedama poole pealt, kui lumi otsustas äkki taevast alla tulla ning mul polnud varjualust):
Pilt

Pilt

Pilt


Kuigi olin peale seda mõelnud otse krunt+värv peale lasta, sai siiski natukene ka pahtliga plätserdatud, kuna mõnes kohas oli rooste pinna väga krobeliseks ning kohati auklikuks(tagaluuk) teinud:
Pilt

Pilt

Pilt


Kuna päev hakkas lõpule jõudma taaskord ning mul garaazi auto enam ei mahu tänu isa väiksele mänguasjale, tuli natukene ööseks igakspetteks improviseerida(oli oht vihmale, mida ei tulnud):
Pilt


Järgmine päev sai siis nühkima hakatud. Enda arust sai kõik ilusti siledaks, vähemalt käe järgi. Lasin siis krundi peale ning ikka tundus kõik sile ning pärast värvi peale laskmist tulid mõned vead välja. Kuna aga eesmärgiks polnud mingit näituseväärilist parandust teha, siis ei viitsinud ausaltöeldes enam kogu tööd uuesti teha ja nii ta jäi:D
Kahjuks on ka värv natukene heledam kui kerevärv(ostsin värvikaardi järgi sprey värvi), kuid väga ei põe. Kui eraldi välja ei too, siis ei saada arugi väga ning igatahes on ta parem kui rõve rooste:P
(see tiiva kaare osa on ise kõver, mitte pahtliga ehitatud kõveraks, haamriga taguma ei viitsinud hakata:D)
Pilt

Pilt

Pilt
(nats kõver on, aga polnud väga erilist aluspinda, mille järgi sirgelt teha enam, rooste oli võtnud võimust)
Pilt


Ise ütleks kogu töö kohta, et väga hullu polegi, siiski esimene kord, võib ju andeks anda:D Kuigi jah, vigu on piisavalt ning teine kord tean, mida paremini teha jne. Aga nagu eelnevalt korduvalt öeldud, siis vähemalt pole enam roostet:D Mis ongi põhiline:D
Kes vaatab, et miks stanged jäid veel rõvedaks, siis põhjus on selles, et neid stangesid ei vaevugi enam parandama, sest sõbra juures on korralikud stanged vaid värvi ja külge panemist ootamas:D

Lõpetuseks üks ns pilt siivikust:
Pilt

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 09:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2009 22:17
Postitusi: 1190
Asukoht: Tallinn - Võru
Tagumise numbrimärgi eemaldamine poleks lihtsam ja mõttekam tundunud?

_________________
Don't follow me, you won't make it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 12:28 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ei ütleks, kuna esiteks peaks nr. märgi alus käima seest lahti (seega selleks seest luuk lahti lammutada) ning milleks? St. tööde tegemisel see ette ei jäänud, seega ei põe :)

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 13:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Piltideltki näha, et numbrialus jäi ette. Üldjuhul numbrialuse eemaldamiseks luuki laiali ei pea lammutama, ikka väljastpoolt kinnitatud ühel või teisel viisil.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 14:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2010 20:29
Postitusi: 325
Jälle nokitsetud aga miks sul see krdi roostekohad nii kollased olid peale haljaks tõmbamist?

_________________
VW GOLF II 1.8>>Mitsubishi Lancer 1.3 >> Mitsubishi Lancer 1.6 >> Mitsubishi Lancer 1.6 4WD STW >> Subaru Legacy >> BMW E36 318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 14:42 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Kaua sellised keretööd vastu peavad umb ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 15:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
udiam kirjutas:
Jälle nokitsetud aga miks sul see krdi roostekohad nii kollased olid peale haljaks tõmbamist?

Ta pani sinna ju vahepeal roostemuundurit peale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 16:43 

Liitunud: 15.03.2009 23:21
Postitusi: 981
no suunatule ümbruse oleks võinud küll korralikumalt teha aga nohh.....
ja kas poleks mõistlikum olnud koos stangedega neid kohti korda teha ja korralik värv peale ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 16:50 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Roostemuundur jah seal peal. Aganoh, eks nad värvimiseni vastu peavad ma loodan:D Tahaks enne sügist üleni üle tuisata ikkagi:P

Oleks võinud jah, tagantjärele jah, tunnistan kohati sai sitta tehtud, vabandusi leiaks ka ...auguni(pimedaks läks ning oli vaja järgmine päev sõita:S), aga noh, mina olen rahul, siiani sõprade käest küsinud(autovõõrad inimesed) ning nemad eriti küll ei tuvasta, et midagi üldse tehtud on, kui just näpuga peale ei näita:P

Aga täna koolis tuli mõte jah, et koguks nats raha ja tuiskaks uued stanged üle, siis oleks auto isegi enamvähem korras, va. katusel olevad mõlgid:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 19:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
nja, vast sai parem, kui enne, aga kui sa auto puhtaks pesed, siis saab iga inimene olenemata, kui autopede ta on, aru, et seal on midagi tehtud.

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 20:35 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Selle vastu aitab auto mitte pesemine:D Ei tegelt, ütlen veelkord, et mul polnud tähtis ideaalne tulemus, lihtsalt ennem näeb inimene, et seal on midagi tehtud, kui näeb roostet. Rooste jätab palju sitema esmamulje:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 21:08 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Jep rooste oleks ilusam olnud.

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7