Kuna kevad käes siis sai tegeldud juba aasta aega küpsend plaaniga, ehk siis lühemad ja regullitavad amordid.
Kunagi sai proovitud, kuna vaja on teha lahtikäiv amort (õli ja kõigega komplektset amorti ju kuumutada ei tohi keevitamisega), siis sai opeli amordiga midagi aretatud ja värki aga läks väga untsu.
Igatahes sai nüüd asi uuesti siis võetud ette, testamordil see aretis maha lõigatud ja uus opeli oma otsitud. Kuna opeli amordi sisemõõt oli sama mis minu amordi välimõõt, oli lahendus lihtne tulema. Enda amordile jätsin ca 5cm jupi tsentreerimiseks ja opeli oma sai mõõtu lõigatud ja sinna otsa löödud lihtsalt.

Vea tegin sellega, et keevitamisruumi ei jätnud, aga no selle saab treipingis sinna tekitada niiet see pole praegu probleem. Amordi vars tuleb samuti treipingis lühem 50mm võrra.
Samuti tuleb amordi peale toru koos keermega, millega teen nad siis kõrguse poolest regullitavaks. Amordikannu kõige kõrgem kõrgus peaks jääma siis vana amordi kõige madalamaks kohaks, amordi enda kogupikkus kokkusurutud asendis väheneb siis 50mm võrra. Lahtitõmmatud asend peaks siis originaalist tulema 120mm lühem.