Oi kurat ma olen jälle mingist moevoolust kõrvale jäänud, pole mul ühtegi nõukogude neljarattalist praegu, olen vist oss.
Aga selle 5. bemm versus "viienda lada" teemaga sa panid küll kõvasti pange. Kui Pariisi noormehel oleks võimalik valida meie hõre liiklus, kehvad teed, rohke parkimisruum ja maksusüsteem, siis ta sõidaks ka 7nda bemmiga..tähendab hõljuks üle aukude. Seal lihtsalt on see "tõusiklikkus". Igal pool on omad kombed ja tavad ja ma ei julgeks küll kritiseerida, et eestlased ise bmw-l õli vahetavad kuna raha pole. Ma tean ka inimesi, kes ise windowsi arvutile peale installivad - on alles kerjused eksole.
Tegelikult on igaühele oma ja enamusele mitu täpselt paras - ei ole mina leidnud vanades autodes uute autode omadusi, ega vastupidi. Ja loomulikult ma tahaks, et tööautoks pakutaks kõige uuemat porsche 911, samas kui oleks pikad maanteesõidud, siis kindlasti sõidaks suure ja mugava autoga. Nii nagu 40aastasena ei maksa enam teha õhtuti 6tunnised lisaotsi paarikümne euro saamiseks, nii ei sõidaks ka mina üle 200km päevas (keskmiselt, ehk nädalas 1400 ja kuus 6000) ühegi väikeautoga, ei uuega ega vanaga. Raudselt valiks ma selleks otstarbeks mõne MUGAVA auto, kus selg valutama ei hakka ja käed mõnusalt roolile ulatuvad. Kuna ma pole aga kuu aja jooksul kordagi linnast välja saanud, siis ei ole vaja volvo s60t tankida ja colt sobib väga hästi ökotamiseks.
Nii et normaalne inimene ei tule teistele seletama, et ainukesed head naised on 62-64kg kaaluvad 37-39aasta vanused ja brünetid. Igaühele oma.
Sinult tahaks aga rohkem pilte kapotialusest ja siis juba keretööde pilte!
