Ruc kirjutas:
sa kunagi nm võtit käes oled ültse hoidnud?
ega see sapaks pole, et pohui mis jõuga kinni keerad...
Olen näinud.
Tavaliselt pingutatakse parasjagu üle ja siis nõks tagasi.
"Kuidas teada , millal on õige hetk garanaat ära visata?"
"Siis , kui pragunema hakkab"
Täna tuleb puksiir ja veab auto maja eest maja taha , siis lahutab paja laiali.
Nagu ma aru saan , siis nuka jaoks pole special tooli vaja , vaid v6ib kasv6i nurgikuga nuka paanna , sest mulle tundub pildilt vaadates , et see special tool sätib nurga täisnurga alla + 2kraadi sissetöötanu keti puhul.
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/21/53 näitab , et pump tuleb panna paika ka mingi special tooliga , aga seda ma kyl välja ei nuputa kuidas. Samas kuima pumba hammakat ära ei v6ta , siis pole vaja?

Autodata näitab sellist pilti

Kas pumba otsa käib see hammakas kiiluga v6i samamoodi nagu nukv6ll? Vast ikka kiiluga , kun apumba korpusega saab ju süütenurka korrigeerida....
Sepetsialistid kõnelege!!
edit: Kas hoorattas on neid auke rohkem kui 1?
edit 2: tis üytleb :Set crankshaft in cylinder 1 position to 26° before TDC.
(Disk brake points to crankshaft and marking on the oil pump).
aga autodata näitab dtc , läbi hooratta. Saa nüed aru

Jällegi pean oma sõnu sööma , tuleb välja et hammasrihmaga autod on paremad!