Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 14:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 134 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 09:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Ma vaatan, et nii mõnigi kasutaja on mind aeg-ajalt sõitmas näinud. Eelkõige jään ilmselt silma USdm IS300 eripärade tõttu. Eest vaadates kollased udutuled ja ksenoonid/kollased päevasõidutuled ning tagant vaadates 4 ümmargust tagatuld. Euroopa versioonil põleb taga vaid kaks tuld. Päris põnev lahendus on ksenoonlaternatel. Kui reeglina on tehase ksenoonid vaid koos luuptulega, siis IS-il on selle suure reflektoriga. Automaatselt kõrgust reguleerides liigutab auto siis tervet reflektori moodulit. Ülevaatusel käies siis veitsa põdesin, kuna esilaternatel polnud tehasest pesureid külge pandud ning taga polnud loomulikult udutuld. Õnneks liigset tähelepanu nendele asjadele ei pööratud ja nüüd järgnevad kaks aastat hooletu.

Natuke siis kasutajakogemusest (The good, the bad and the ugly).

IS on üsna kompaktne sedaan. 4 180cm inimest mahuvad mõnusalt sõitma, kõik üle selle on liiast. Mul (180cm) on juuksed laes taga istudes ja peaaegu laes ees istudes. Kusjuures esiiste on madalaimas asendis. Istmed ise on mugavad. Poolnahk sisu on hea ja istme keskosas kasutatav fake-alcantara on mõnus istuda ja katsuda. Kusjuures tähepanuväärne on see, et musta sisu puhul kasutatakse päris alcantarat ja mustad istmed näevad alati ilusad välja. Beezi sisu puhul on miskipärast fake alcantara ning istmed muutuvad koledaks (kangakuid tulevad rullidena maha). Kõikidel beezi poolnahk sisuga autodel on näha istmete kulumist. Teine variant IS300-le oli täisnahkne sisu, mille keskmine osa on ventilatsiooni huvides perforeeritud. need istmed ei näita ka suuremate läbisõitude puhul kulumise märke. Manuaalselt reguleeritavat karmi pinnaga riidesisu pakuti vaid IS200-le.
IS 1 põlvkonna autode murelapsed on talvel korrodeeruvad veljed ning rikkealdis stereo (6-ne cd box kuhu plaadid jäävad kinni) 2001 aasta facelift käigus (ära tuntav üleni musta armatuuri järgi. Pre-facelift autodel on armatuur pronksi värvi aktsentidega) sai auto ka uue ja parema stereo (CD-slot on kasseri slotist üleval, pre-facelift mudelitel on CD-slot all). Paraku kipuvad ka need läbi minema, nagu juhtus ka minul. Kusjuures minu puhul teeb asja eriti hulluks see, et raadio mängis vaid USA sagedusi (paaritu arvuga lõppevaid). Peale POWERi miskit kuulata ei saanud.
Küll aga on iga halb millekski hea. Nüüd oli põhjust Nakamichi CD500 makk, mis oli pikka aega lihtsalt riiulil vedelenud ja paremaid aegu oodanud, enda autosse installeerida. Juba ideeliselt on õige, kui High-End Jaapani audio panna high-end Jaapani autosse :).

Tänaseks on sisse tõstetud:
Nakamichi HU
20mm2 voolu kaablid koos 80A kaitsme, remote jms vidinatega
4x65 RMS võimendi
1/2 DIN adapter originaalmaki asemele
2.5mm2 kõlarijuhe
4 paari kvaliteetset RCA-d (FR, FL, RR, RL, SUB, AUX)
voolukaabli jaotur
6.5 DLS R6A
GAS subwoofer orig kastis ja mängib suusaluugust tuppa.

Heli on siis seatud nii, et ees on originaaltweeterid ja DLS bassikad ja neid filtreerib Herzi filter. Tweeterid on kehvad ja karjuvad üle, aga sellega tegelen sügisel. Toudab neid siis võimendist 2 kanalit. Pagassi siis panin SW ja lõikasin suusaluugi plastik...mmm..."katte" autost välja. Soetasin akustilist riiet ka katsin suusaluugi ava esteetiliselt kinni, nii et kui käetugi taga on all, siis subwoofer august ei paista. SW-d toidavad 2 võimendi kanalit sillatuna. Lisaks mängib taga aknalaual originaaltweeter otse maki tagant.
Kogu see lahendus on poolik, kuid vundament on hea. Ehk et HU, esimesed bassikad on head ning kogu kaabeldus on hoolega ja korraliku kaabliga tehtud...esteetiliselt sammuti. Sügisesse eelarvesse on paigutatud custom subwoofri kasti ehitus ja shallow mount SW. See säästab niigi nappi pagasiruumi ja peaks mängima hästi. Lisaks tuleb osta kasutatuna väheke adekvaatsem võimendi....aga see kõik sügisel. Suvel tahaks raha mujale kulutada.

paint-skech

Pilt

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 11:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.07.2006 17:42
Postitusi: 532
Asukoht: Tartu/Otepää
Kas sinu isendil on juba mootor nn järgiaidatud :) ?
Lexus on alati meeldinud :)

_________________
525TDS
no smoke no power


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 11:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Ma olen otsustanud, et enne liisingu lõppemist mootoriga midagi radikaalset ei tee. Filter on paremini hingavama vastu vahetatud, sisselaske plastiktoru vahetan kah välja. Ilmselt ka piggyback, et saaks küttesegu vähekene paremaks (ta on tehasest ikka way liiga rikas).
Muus osas on mootori poolelt 3 valikut ja kõik üsna mõistliku hinnaga teostatavad.
I - 100hp wet shot. USAs on see väga levinud ja mootor kannatab selle rahumeeli välja ja on väga safe lähenemine. Tagab võimsuse siis, kui seda vaja on ja muul ajal on auto rahulik linnacruiser.
II - 2JZ-GE-T ehk turbokit. Kuni 0,6 bar saab pähe lasta ilma surveastet, kütusepumpa jms näppimata. Piisab piggybackist ja turboka stock pihustitest. See peaks tagama suurusjärk 320-360 rattast. Selle jõu kannatab kast sammuti ilusasti välja ja on igati safe lahendus. jõud kah pereautole piisav.
III - The big daddy swap (1UZ-FE) ehk et LS400 mootor aiste vahele. USAs jällegi suht popp teema. mootor on paljuski Bolt on (isegi samad padjad ja käpad). Tuleb pidurivõimendi ja veel paar asja ümber tõsta. LS400 aju ja nö body-control aju suhtlevad omavahel hästi. See mootor teeb olenevalt konfiguratsioonist 192-225 kw. Ehk et igati piisav tänavaautole. Vajadusel saab seda wet shotiga turgutada.

Aga need on lihtsalt võimalikd valikud, mitte kindlad plaanid. Kindlad plaanid hakkavad paika loksuma kuskil aasta-pooleteise pärast. Ennem ei tee midagi ja lase oma fantaasiates onni kah.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 11:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.07.2006 17:42
Postitusi: 532
Asukoht: Tartu/Otepää
Sinu isend on automaat? Kui jah siis manuaal kast ei tule valikusse?
Ja tegelikult võiks üldse sisust pilte olla 8)

_________________
525TDS
no smoke no power


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 11:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Mul automaat ja roolilt saab käike vahetada. Kast vahetab kiirelt nii üles kui alla ja õige pea hakkab seda veel kiiremini tegema. Sammuti laseb ta käiguga piirajas olla, kui selleks vajadus on. Ma tõesti ei näe põhjust hetkel manuaalile üle minna. Lisaks on need manuaalid, mis tehasest 300-le paigaldati nii nõrgad, et seda 300+ hp nad välja ei kannataks. Tuleks üle minna supra turbo kastile (MK III või MK IV) aga need maksavad...

Fotosessioon on kokku lepitud reedeks, eks järgmisel nädalal saab ka pilte. Olgu öeldud, et auto pole enam kaugeltki selline, nagu esimese posti piltidel :)

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 11:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 21:57
Postitusi: 2079
Asukoht: Tallinn
Tükk aega olen seda teemat oodanud ja pettuma nüüd ei pidanud - väga huvitav lugemine ja kui pildimaterjali ka saab, on perfect :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 12:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Veel tahtsin paari sõnaga rääkida velgedest, vedrudest ja sellega seotud probleemidest.

Kunagi sügisel tuli teemaks selle Nakamichi maki vahetamine Tenzo-R velgede vastu. Sai käidud neid velgesi eelnevalt alla kah proovitud ja istusid päris hästi. kahjuks olid need veljed musta värvi ja ma, pärast odavate ja odavailmeliste Hiina velgede invasiooni, ei seedi mustasi velgesi, mis on mingi hõbedase või kroomist aktsentidega. Kindel oli see, et velgesi oleks olnud tarvis värvida. Vahepeal oli ka soojas üks deal Kosei K1 velgedega kuid diilidele tõmbas kriipsu üks kulukas sündmus, kus mult keldrist viidi 2 jooksu suverehve valuvelgedel minema. Ehk et nüüd oli mul tarvis nii velge kui ka rehvi kevadeks. hakkasin usinalt lahendusi otsima.

Pilt Tenzo velgede proovist. Vedrustus veel stock kõrgusel

Pilt

Kevad hakkas juba kätte tulema ja oli tarvis suhteliselt kitsastes eelarveoludes miskit välja mõelda. Survestasin Tenzo velgede omanikku vist pisut liiga palju ja ta loobus nende müügist.
Kuid samal päeva, out of nowhere tulid müüki Lexuse ja Toyota ametliku tjuuningosakonna ToyotaTeamEurope veljed, mis olid valikus IS200 kataloogis

Pilt

Peal olid neid OK rehvid ja hind suupärane. Õhtuks said veljed keldrisse tassitud.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
...aga ega 18 tollist velge kõrgele väikeautole alla ikka ei pane küll. Vedrusi on tarvis.
Sai siis kaalutud kõiki variante vedrude ostmiseks. Nii USAst tarnimine kui Kohalikest firmadest tellimine. otsustasin viimase kasuks, kuid sain ikka pisut vastu näppe.
Nimelt telliti mulle IS200 vedrud. Muidu sobivad alla ja kõik, kuid esimesed on mõeldud ikkagi 60+kg kergema mootori tarbeks. Seega on esiots madalamal kui peaks ja vedru käib kah põhja, kui suurema hooga hüpekat teha.
Lahendan asja teisest otsast selleks hooajaks. Ehk et lasen tagumised vedrud tolli jagu madalamaks lõigata :)
Vedrude enda paigaldus oli tänu õigete tööriistade puudumisele igavene nuss läbi joogikõrre ja lõpuks pidi ikka Toivo poole pöörduma, sest enda närvid ei pidanud enam vastu. Lõpuks on siis auto ikkagi madal ja velje kah alla saanud.

Siin üks teaser kah :)

Pilt

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 12:15 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Korra nägin su masinat lähedalt detsembri lõpus ühel teatud üritusel ja sama neiu oli ka platsis :D

Endale on 2JZ-mootoriga IS300/Altezza meeldinud juba sellest ajast, kui mäng Gran Turismo 2 veel maailmaime oli.
Konkreetse auto puhul tundub värv küll nagu rusikas silmaauku.

Minu poolt ainult edu :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 13:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Offline tööjuures tehtud pilt :evil:
Aga jah, väga kenaks muutunud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 21:26 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
On informatsiooni selle kohta, palju kütusekulu väheneks stöhhiomeetrilise segu korral? Reaalsuses see liiga rikas segu peaks kütusekulu päris palju mõjutama.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 21:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ilus pill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
trykmann kirjutas:
On informatsiooni selle kohta, palju kütusekulu väheneks stöhhiomeetrilise segu korral? Reaalsuses see liiga rikas segu peaks kütusekulu päris palju mõjutama.

Raske öelda, kindel on see, et ainult AFC ehk lihtsa piggybackiga saab 14hp rattast juurde
link

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 29.05.2012 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.11.2004 16:09
Postitusi: 354
Asukoht: tallinn
rotadega sa pilti ei teinud ? need sobisid ju kenasti alla :rokib

_________________
http://www.eci.ee/forum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS300 2JZ 163kw - Charly
PostitusPostitatud: 30.05.2012 07:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Nojah.
Oleks offset inimlikum olnud. Samas oleks mõne kraadise kaldega ja ulme strechiga koopasse ajand küll...

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 134 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7