Ma vaatan, et nii mõnigi kasutaja on mind aeg-ajalt sõitmas näinud. Eelkõige jään ilmselt silma USdm IS300 eripärade tõttu. Eest vaadates kollased udutuled ja ksenoonid/kollased päevasõidutuled ning tagant vaadates 4 ümmargust tagatuld. Euroopa versioonil põleb taga vaid kaks tuld. Päris põnev lahendus on ksenoonlaternatel. Kui reeglina on tehase ksenoonid vaid koos luuptulega, siis IS-il on selle suure reflektoriga. Automaatselt kõrgust reguleerides liigutab auto siis tervet reflektori moodulit. Ülevaatusel käies siis veitsa põdesin, kuna esilaternatel polnud tehasest pesureid külge pandud ning taga polnud loomulikult udutuld. Õnneks liigset tähelepanu nendele asjadele ei pööratud ja nüüd järgnevad kaks aastat hooletu.
Natuke siis kasutajakogemusest (The good, the bad and the ugly).
IS on üsna kompaktne sedaan. 4 180cm inimest mahuvad mõnusalt sõitma, kõik üle selle on liiast. Mul (180cm) on juuksed laes taga istudes ja peaaegu laes ees istudes. Kusjuures esiiste on madalaimas asendis. Istmed ise on mugavad. Poolnahk sisu on hea ja istme keskosas kasutatav fake-alcantara on mõnus istuda ja katsuda. Kusjuures tähepanuväärne on see, et musta sisu puhul kasutatakse päris alcantarat ja mustad istmed näevad alati ilusad välja. Beezi sisu puhul on miskipärast fake alcantara ning istmed muutuvad koledaks (kangakuid tulevad rullidena maha). Kõikidel beezi poolnahk sisuga autodel on näha istmete kulumist. Teine variant IS300-le oli täisnahkne sisu, mille keskmine osa on ventilatsiooni huvides perforeeritud. need istmed ei näita ka suuremate läbisõitude puhul kulumise märke. Manuaalselt reguleeritavat karmi pinnaga riidesisu pakuti vaid IS200-le.
IS 1 põlvkonna autode murelapsed on talvel korrodeeruvad veljed ning rikkealdis stereo (6-ne cd box kuhu plaadid jäävad kinni) 2001 aasta facelift käigus (ära tuntav üleni musta armatuuri järgi. Pre-facelift autodel on armatuur pronksi värvi aktsentidega) sai auto ka uue ja parema stereo (CD-slot on kasseri slotist üleval, pre-facelift mudelitel on CD-slot all). Paraku kipuvad ka need läbi minema, nagu juhtus ka minul. Kusjuures minu puhul teeb asja eriti hulluks see, et raadio mängis vaid USA sagedusi (paaritu arvuga lõppevaid). Peale POWERi miskit kuulata ei saanud.
Küll aga on iga halb millekski hea. Nüüd oli põhjust Nakamichi CD500 makk, mis oli pikka aega lihtsalt riiulil vedelenud ja paremaid aegu oodanud, enda autosse installeerida. Juba ideeliselt on õige, kui High-End Jaapani audio panna high-end Jaapani autosse

.
Tänaseks on sisse tõstetud:
Nakamichi HU
20mm2 voolu kaablid koos 80A kaitsme, remote jms vidinatega
4x65 RMS võimendi
1/2 DIN adapter originaalmaki asemele
2.5mm2 kõlarijuhe
4 paari kvaliteetset RCA-d (FR, FL, RR, RL, SUB, AUX)
voolukaabli jaotur
6.5 DLS R6A
GAS subwoofer orig kastis ja mängib suusaluugust tuppa.
Heli on siis seatud nii, et ees on originaaltweeterid ja DLS bassikad ja neid filtreerib Herzi filter. Tweeterid on kehvad ja karjuvad üle, aga sellega tegelen sügisel. Toudab neid siis võimendist 2 kanalit. Pagassi siis panin SW ja lõikasin suusaluugi plastik...mmm..."katte" autost välja. Soetasin akustilist riiet ka katsin suusaluugi ava esteetiliselt kinni, nii et kui käetugi taga on all, siis subwoofer august ei paista. SW-d toidavad 2 võimendi kanalit sillatuna. Lisaks mängib taga aknalaual originaaltweeter otse maki tagant.
Kogu see lahendus on poolik, kuid vundament on hea. Ehk et HU, esimesed bassikad on head ning kogu kaabeldus on hoolega ja korraliku kaabliga tehtud...esteetiliselt sammuti. Sügisesse eelarvesse on paigutatud custom subwoofri kasti ehitus ja shallow mount SW. See säästab niigi nappi pagasiruumi ja peaks mängima hästi. Lisaks tuleb osta kasutatuna väheke adekvaatsem võimendi....aga see kõik sügisel. Suvel tahaks raha mujale kulutada.
paint-skech
